Publisert av: raagraaum | 12 august, 2009

August

n. som altså er den som skriver RR (og noen ganger selv) er i noen uker nå stort sett ute av stand til verken å følge med i bloggeverden eller å skrive noe sjøl.

Denne lille fra ei åpen (lovlig sådan) WIFI-sone med dårlig forbindelse.

… humlemannen – du sier mye vettu; vi kan komme tilbake til saker og ting hvis du følger med.

p.s.

Det er mange måter å skaffe seg en blogg. Vi har valgt denne:

http://wordpress.com/

Jeg er innlogga nå, så jeg får ei litt anna side enn det du vil finne. Hvis vi husker riktig, er det over til høyre du skal begynne. Det er bare å registrere seg og gå igang!

Responses

  1. takk for svar…har opprettet egen blogg,men finner ikke ut hvordan jeg skal introdusere meg,skrive noen ord om meg…egen blogg under Humlemannen 1951,men gjorde nok en feil og introduksjonen forsvant…men beg,på datakurs snart,og da blir det sterke meninger ute og går….er sosialdem,litt,mye til venstre…god dag til deg…Humlemannen


Legg igjen en kommentar

Kategorier

